Bukefalos 28 år!

Priser på skog

M

martina

Har hittat en hästgård som säljes med tillhörande skog. Tänkte bara höra om någon duktig människa här vet vad skog kostar i dagens samhälle. Fråga mig inte om den är välvårdad. Vet ej!! Antar att det är granskog. Vill veta om gården ifråga är värt sitt pris. 28 ha skog är det vi pratar om.

MVH Martina
 
Sv: Priser på skog

Ta ut en kunnig värderingsman, Hushållningssällskapet brukar kunna det här. Värderingen kräver en expert. Kostar en slant men skogsfastigheter är mycket populärt just nu eftersom det även fungerar bra som gömställe för överblivna pengar så man inte får förmögenhetsskatt.
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 631
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 994
Senast: Solstig
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 307
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 869
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Tråden för spår
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp