Prisvärda täcken

PonyPowers

Trådstartare
Hej, jag söker prisvärda täcken (främst vintertäcken av olika tjocklek) till en WM. Hon drar 95/100 i amigo täcken, 105 i andra modeller. Kom gärna med tips på prisvärda täcken som håller både för viss bus men som även står emot de värsta väder, stort plus om det är hals (både avtagbar och fast)
 
Shires Equestrian har väldigt prisvärda täcken med god passform och bra kvalitet. De har "normala" storlekar det vill säga 105 är 105 (Horseware har konstiga storlekar).
 

Liknande trådar

Utrustning Förutom lite skav på den tjocka sommarmagen tycker jag att Rambo Protector har suttit bra på min häst (hade dock önskat att flughuvans...
Svar
12
· Visningar
864
Senast: Elo
·
Utrustning Tänkte handla vintertäcke om jag hittar någon bra rabatt under Black Friday, men funderar lite mellan två tjocklekar och två storlekar...
2
Svar
29
· Visningar
2 548
  • Låst
  • Artikel
Dagbok …”Först kommer ingenting, sen ingenting, sen allt på en gång.” Fast jag tycker nog mer att det känns som att jag är en slangbelleboll...
Svar
16
· Visningar
1 372
Senast: Parat
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
28 178
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp