Prisvärt men hållbart regnställ

Mirre

Trådstartare
Här försvinner kläder på löpande band, framförallt stora sonens. De som inte försvinner går sönder och de växer ur allt på nolltid. Men, de behöver nya regnställ och jag vill hitta något som håller för alla deras lekar men utan att ruinera mig :p
Känns inte jättelockande att betala massor för något där det är stor risk att det försvinner. Samtidigt bör det hålla för att klättra i träd och på stenar, ska vara skönt att ha på sig och röra sig i och slänga sig på backen med utan att det går sönder.
Kan ni rekommendera något? Vad har ni köpt till era barn?
 
ICAs Mywear har jag köpt flera gånger, när det äldsta barnets regnkläder bara försvann och försvann. De har, om man googlar, fått bra resultat i Testfaktas test. På Ica Maxi brukar ha erbjudande på regnkläder flera gånger per år och utan erbjudande kostar ett set 300 kr.
 
Här försvinner kläder på löpande band, framförallt stora sonens. De som inte försvinner går sönder och de växer ur allt på nolltid. Men, de behöver nya regnställ och jag vill hitta något som håller för alla deras lekar men utan att ruinera mig :p
Känns inte jättelockande att betala massor för något där det är stor risk att det försvinner. Samtidigt bör det hålla för att klättra i träd och på stenar, ska vara skönt att ha på sig och röra sig i och slänga sig på backen med utan att det går sönder.
Kan ni rekommendera något? Vad har ni köpt till era barn?
HM överdragsbyxor. De brukar kosta runt 200, typ lite under eller lite över, minns inte.

Nästan alla på skolan verkar köra överdragsbyxor, men de sitter ju inte i vattenpölar som barnen på dagis.

Pop skaljackan håller regn bra. Så vi har nog inte köpt en ny regnjacka i år.
 
Jag brukar passa på när det är rea. Ellos hade nyligen mega-rea och Jollyroom har också haft ordentlig rea. Då brukar man kunna få jättefina dyra kläder och skor till en spottstyver. Jag köpte ett i vanliga fall dyrt regnställ till sonen till jättebra pris hos Jollyroom häromveckan.
 
ICAs Mywear har jag köpt flera gånger, när det äldsta barnets regnkläder bara försvann och försvann. De har, om man googlar, fått bra resultat i Testfaktas test. På Ica Maxi brukar ha erbjudande på regnkläder flera gånger per år och utan erbjudande kostar ett set 300 kr.
Håller med! Håller tätt hyfsat hela (jag har barn som nöter kläder som de vore gjorda av papper). Mkt prisvärt.
 

Liknande trådar

Samhälle Från en skogsägare till en annan: en förändring i ditt skogsbruk kan bli en jättestor miljövinst. Baserat på vad du skriver verkar det...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 005
Senast: Mkb
·
Samhälle Fast det är inte alltid bra nog att göra det man kan efter sina egna förutsättningar. Det är bra att inse att man kan göra mer och inte...
16 17 18
Svar
345
· Visningar
21 829
Senast: Otherside
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
7 742
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 697
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp skäller på män
  • Uppdateringstråd 29
  • bandage på katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp