Privathäst ridskola.

FannyN

Trådstartare
Hej alla, snälla hjälp mig. Jag har haft ett långt uppehåll och inte ens i tanken berört hästeriet. Jag har gjort en brasa av hennes saker och jag dog. Men nu är jag tillbaka. Jag har haft häst sedan 74 på olika sätt. Från en halv och lån till 9 fina.
Jag har flyttat. Till en liten stad som tyvärr inte är attraktiv för det är bra här. Skog och innanhav.
Jag vill stå på en ridskola nästa gång. Antingen med lånehästen som är fantastik i sättet eller med nåt annat eller båda.
vill inte ringa för det har redan var övertalningsgrejer och sånt som varit jobbigt fast de skämtade.
Min pappa åkte dit helt oombedd för att kolla läget. Han är typ 80 år och min häst var typ dödsdömd då.
Jag vill få in privatsstallspris från några ställen för att sedan kunna budgetera.
Nu är allt gratis. Ägaren är glad att jag har kul med hästen och att jag utmanar henne lite. Hon är en ögonsten för ägaren men lite sprattlig från ryggen. Men jag skriker efter ridhus och instruktörer. Vill inte stå i skogen. Jag vill ha hinder och nån vän att baka åt kanske. Hästlivet ska ju vara trevligt och socialt också.
 

Liknande trådar

K
Ridning Jag började rida när jag var 6 år, nu är jag 24. Jag har ridit regelbundet i stort sett hela mitt liv, med undantag för de två senaste...
2 3
Svar
59
· Visningar
8 403
Senast: emlem
·
H
Träning Jag behöver lite hjälp… Jag har ridit på två ridskolor med uppehåll på ca 1 år mellan bytet. I ridskoleuppehållet började jag också...
2
Svar
21
· Visningar
3 334
Senast: virra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp