Problem att se film

S

ssannna

Har problem med att se film. Har en del filmer sparade på en extern hårddisk. Har nyligen omformaterat min dator, och innan dess fungerade det hur bra som helst att se dessa filmer i media player, men nu går det inte. Det är som att datorn tolkar det som en ljudfil, jag hör ljudet men ser ingen bild.
Kan det vara så att jag saknar nåt tilläggsprogram för att visa filmerna? Eller har nån nåt annat förslag eller tips?

Suck, datorer ska ju bara göra som man säger... :grin:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
59 246
Senast: lundsbo
·
IT & mobiler Jag har behövt en ny jobbdator länge nu men inte kommit till skott. Jag har fått tips om ett par datorer som skulle kunna vara något för...
Svar
3
· Visningar
472
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Någon här som är bra på datorer? Min C: hårddisk är nästan full & jag hittar inte vad det är som verkar ta så enormt mycket plats...
Svar
9
· Visningar
1 210
Senast: Migo
·
IT & mobiler Jag har börjat tröttna rejält på min nuvarande bärbara dator och behöver/vill köpa mig en ny. Jag har för nuvarande en Lenovo G710...
Svar
5
· Visningar
666
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp