Problem med att logga ut

Araminta

Trådstartare
:confused: Klickar jag på logga ut kommer jag till ett vBulletin-meddelande där det står att alla kakor är rensade men direkt när jag klickar mig vidare därifrån är jag inloggad igen. Det enda sättet att sluta vara "Araminta" är att logga in med ett annat konto direkt när jag får upp vBulletin-meddelandet. Loggar jag ut från det andra kontot och klickar mig vidare från vBulletin-meddelandet så är jag direkt "Araminta" igen.

Är det "kom ihåg mig"-funktionen som fått spel?

Använder Firefox om det kan ha något med saken att göra. Inte testat än om det är samma problem med Explorer
 
Sv: Problem med att logga ut

Det vore trevligt med något form av svar/tips för jag har fortfarande samma problem...
 
Sv: Problem med att logga ut

Jag vet inte om vi har samma problem men igår trodde jag min dator var helt ur spel.
Jag loggade ut men var inloggad ändå. Kunde inte skriva, ingeting. Höll på att bli knäpp.:eek:
Tills min man sa till mej att uppgradera datorn, dvs. trycka på tangenten F5. Sen funkade min dator, tackålov! :bow:
Prova, det skadar ju inte.

Lycka till!!
 
Sv: Problem med att logga ut

Ok. Tjota, som jag skrev, jag är fullkomligt novis när det gäller detta med datorn. Så länge den funkar är allt frid och fröjd men sen, sen står jag där.
Eftersom det funkade på min dator tänkte jag att den kanske kunde funka för
Araminta oxå.
Men varför händer det sådana här grejer, vet du det? :o
 
Sv: Problem med att logga ut

Webbläsaren Opera var hopplös på att spara allt i cachen tidigare och kände bland annat inte av om man nyss loggat in eller loggat ut. Att en webbläsare cache:ar text, men framförallt bilder, beror på att man ska slippa ladda hem tidigare visat material igen. Praktiskt om man har långsamt bredband eller vill vara snäll mot servern man laddar ned från, men kan även ge huvudbry :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 158
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 586
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 921
Senast: Yrsel
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 282
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp