Problem med Bonprix

MJLee

Trådstartare
Jag har problem med att betala med visa kort till bonprix. Skriver in kortnummer, csv, bekräftar med bankID och sedan blir jag bara tillbakaskickad till att betala sidan. Är det någon annan som upplevt samma problem? Det finns absolut täckning och har försökt med två olika kort från olika banker. :cautious:
 
Jag har handlat en gång från dem tidigare, iofs 2019 och då vet jag att allt gick smärtfritt. Sedan har jag läst massa kassa omdömen om bonprix på nätet och blir fundersam. Det var mycket krångel med fakturor och därför ville jag betala med visa istället, men kan inte som sagt.
 
Jag har handlat en gång från dem tidigare, iofs 2019 och då vet jag att allt gick smärtfritt. Sedan har jag läst massa kassa omdömen om bonprix på nätet och blir fundersam. Det var mycket krångel med fakturor och därför ville jag betala med visa istället, men kan inte som sagt.

Upplever att det blivit sämre den senaste tiden, har beställt massor därifrån tidigare år utan problem.
 
Oj vad ni råkat ut :eek:
Jag handlar där ibland, men tar räkning via Klarna. Det har fungerat klockrent varje gång, även med returer.

Jag har aldrig fått Klarna-möjligheten! Däremot använder jag mig alltid av deras egen faktureringsvariant. Handlar ofta och gärna på Bonprix.
 
Jag har problem med att betala med visa kort till bonprix. Skriver in kortnummer, csv, bekräftar med bankID och sedan blir jag bara tillbakaskickad till att betala sidan. Är det någon annan som upplevt samma problem? Det finns absolut täckning och har försökt med två olika kort från olika banker. :cautious:
Samma med Bookbeat för mig.
(har aldrig handlat från Bonprix)
 
Ojdå! Jag har just beställt från dem. Har inte haft problem förut, men det lär ju eventuellt visa sig nu vid kommande betalning.
 
Senast jag beställde därifrån fick jag en faktura på ett större belopp än jag handlat för. Mailade dem och bestred delar av summan, då svarade de att det var en gammal skuld(!?). Vet inte hur gammal den var men mer än fem år. Hur ska jag kunna veta om det stämmer när de inte skickar faktura på skulden direkt den uppstod?!
Vad skulden gällde visste de inte.
Jag betalade bara det jag beställt och har väl fortfarande kvar en skuld där men de har inte skickat påminnelse eller nåt så den är väl inte så viktig. :confused:
 
Oj vad ni råkat ut :eek:
Jag handlar där ibland, men tar räkning via Klarna. Det har fungerat klockrent varje gång, även med returer.
Jag visste inte ens att de hade en Klarna-möjlighet. Jag väljer alltid att betala senare och får då en pappersfaktura med i paketet. Märkligt att Klarna bara dyker upp för vissa. Beställer du via hemsida eller app?
 
Jag visste inte ens att de hade en Klarna-möjlighet. Jag väljer alltid att betala senare och får då en pappersfaktura med i paketet. Märkligt att Klarna bara dyker upp för vissa. Beställer du via hemsida eller app?
Hemsidan.
Hrrmm, jag är inte så "appig" av mig, tycker att det är svårt att se ordentligt på telefonen :bag:
 
Jag beställde från Bonprix för några dagar sedan, Klarna fanns inte med som alternativ, bara kort eller deras egna faktura.
Jag betalade med kort utan problem och grejerna kom idag 😊
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag skulle beställa från en hemsida jag beställt flera gånger ifrån. Lägger in mitt kortnummer och sånt, kommer vidare till att godkänna...
2
Svar
26
· Visningar
1 006
Senast: Hazel
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
301
Senast: Myrten
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
524
Fordon Hej är det någon mer som har samma problem som jag? Jag försöker ta lån så jag kan köpa en ny bil då min gått sönder och jag är i akut...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 281
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp