Bukefalos 28 år!

Problem med hotmailen?

Zizzy

Trådstartare
Någon mer än jag som har problem med hotmailen?
I MSN Fönstret står det nu att jag har ( 8) olästa mail.
Klickar jag där på, kommer jag antingen in på mailen och finnder inga nya mail eller till ett fel meddelande. :mad:
"Det gick inte att hitta det meddelande du valde. Det kan ha flyttats eller tagits bort. Klicka på mappen igen för att uppdatera vyn."

Vad har hänt? Vad gör jag för fel?

*sliter mitt hår.. *
 
Sv: Problem med hotmailen?

*startade om datorn*
Nu har jag inga nya mail alls enligt MSN fönstret.. Och inte heller inne på hotmail..
Men jag SÅG ju flikarna i högra hörnet som informerade om att jag fått nya mail? *totalt förvirrad*
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 113
Senast: Castellini
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 665
Tjatter Deltagarlista 1. Mistimed 2. Magnum 3. Artline 4. Mirtai 5. Hedinn 6. Aliisa 7. Lena 8. Fio 9. glömmerallt 10. flyingchange 11. Ileo 12...
27 28 29
Svar
570
· Visningar
19 513
Senast: Ferrari
·
Äldre Har ni problem med Hotmail i dag? Jag har inte kunnat skicka något mail, de ligger i utkast och där står det att de inte kunde skickas...
Svar
5
· Visningar
549
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp