Problem med min hästs fodervärdar! LÅNGT!

Sv: Problem med min hästs fodervärdar! LÅNGT!

Gud vad skönt att allt löste sej och att pålla är hemma där hon ska vara igen.
Man kan ju bara undra vad de utsatt häststackaren för under sina "lastningsförsök"...:crazy: Hoppas det inte är nåt hon minns nästa gång ni ska lasta.

Lycka till nu!

Mvh Domino_s
 
Sv: Problem med min hästs fodervärdar! LÅNGT!

Tror inte att ts får några problem med lastning framöver. Den gick ju snabbt på när hon kom och tog tag i situationen :)
 
Sv: Problem med min hästs fodervärdar! LÅNGT!

De har ju varit jättemycket på "ridskolan", det pratar de om hela tiden... men jag tvivlar på att de lärt sig något där !

När jag kom dit så hade de tagit hjälp av typ alla i stallet.. vilket då innebar att det stod 11 personer runt min häst då jag skulle lasta henne - konstigt att de inte fått in henne då?
Sedan hade hon tydligen rest sig och nästan slagit över baklänges då de satt linor bakom henne... Men hon reste sig inte en gång när jag hade henne.. utan det gick ganska problemfritt tycker jag =)

Så min häst, som de påstår är rädd för mig, gick på transporten med mig framför - och hon fullkomligt darrade av skräck, Not ;)
Jag tycker att hela hennes betende gentemot dem och senare mig... tyder på att hon hyser både tillit och respekt till mig, Kändes underbart att få sätta dem lite på plats där :)

Tack för ert stöd :)
 
Sv: Problem med min hästs fodervärdar! LÅNGT!

Skönt att hon är hemma igen.
De verkar ha minst sagt begränsade hästkunskaper :crazy:

Bra att det löste sig med räkningarna också:)
 
Sv: Problem med min hästs fodervärdar! LÅNGT!

Tror inte att ts får några problem med lastning framöver. Den gick ju snabbt på när hon kom och tog tag i situationen :)

Ja, det har du rätt i. För TS skull hoppas jag det är så. Men TS verkar ju ha ett bra och tillitsfullt förhållande till sin häst...:laugh:

Mvh Domino_s
 

Liknande trådar

Hästhantering I måndags skoddes min häst, han fick då snösulor. Samma kväll märker jag att han är spänd och markerar på VF. Vid förra skoningen fick...
Svar
13
· Visningar
1 430
Senast: Meglio
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 573
Senast: Lhas
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 084
Senast: Twihard
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 112
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp