Problem med notiser

Migo

Trådstartare
Plötsligt får jag inte notiser från trådar som jag följer. Det funkar i några, men tex hundforumstrådarna kommer det inga notiser om.

Vad händer?
 
Jag har emellanåt samma problem. Problemet kommer och går, väldigt nyckfullt och utan att jag kan hitta någon orsak.
 
Om man får en notis och inte klickar på den så tror jag inte att man får fler notiser. Kan det vara nåt sånt?
 
Det krånglar lite med notiserna för min del, det syns bara att det inkommit nya om jag tex. klickar runt i forumet aktivt.
Jag tror faktiskt att det är så det fungerar. Ingen aktivitet inga nya notiser.
Tror det var ett tilläggsprogram som möjligen ändrade detta i den gamla versionen. Om det kommer en uppdatering eller lösning på detta kommer jag lägga in den.
 
Jag får knappt några notiser längre? Många svar i trådar jag bevakar som jag inte får notiser om.

Problemet med att sidan hoppar till ens egna svar om fler svar har kommit medans inlägget skrivs och man trycker på se fler svar eller vad det står kvarstår.


Samma här...
 
Om man är och läser i en tråd lär man inte få notiser om den.
Man skall få EN notis om att det kommit nya inlägg i en tråd, man får inga fler innan man läst den.
Detta bör inte ha ändrats sedan förra versionen.

Om det är andra notiser som inte kommer, saknas de även på sidan där man ser alla notiser?

Jag skall försöka forska mer i problemet runt att länken verkar länka fel när det kommit fler inlägg i tråden man skriver i. Under tiden kan ni väl försöka att inte använda den länken.
 
Om man är och läser i en tråd lär man inte få notiser om den.
Man skall få EN notis om att det kommit nya inlägg i en tråd, man får inga fler innan man läst den.
Detta bör inte ha ändrats sedan förra versionen.

Om det är andra notiser som inte kommer, saknas de även på sidan där man ser alla notiser?

Jag skall försöka forska mer i problemet runt att länken verkar länka fel när det kommit fler inlägg i tråden man skriver i. Under tiden kan ni väl försöka att inte använda den länken.
Även tidigare fanns problemet att notiser inte kom. De saknas även om jag går in på bevakade trådar.

Det kvittar om jag använder länken eller uppdaterar sidan. Oavsett kommer jag till mitt eget inlägg och inte till de som har skrivits under tiden.
 
NU är det segt som bara den och det går inte att ladda upp foton 😢😢😢

Sen angående bevakning så fick jag EN uppdateringen via mailen i måndags...

När jag gick in hade jag fått ELVA uppdateringar i SJU olika trådar...
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
417
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 824
Senast: Daff
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 215
Senast: Rie
·
Bukefalos Nya störiga saker-tråden syns inte någonstans för mig förutom om jag söker på inlägg i den. Får inte heller notiser från den. Och nej...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring - igen
  • Hönstråden II
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp