Bukefalos 28 år!

Problem med .pdf

M

Magdalena

Jag håller på att bli vansinnig! Ska titta på resultaten från bruksprovet, men när jag öppnar en sida med resultat så får jag upp en blank sida och sen låser den sig. Vad i bängen är fel?!
 
Sv: Problem med .pdf

Kolla så att du inte har något Acrobat Reader-fönster öppet i bakgrunden. I bland kan det dyka upp en fråga om uppgradering eller liknande, och den frågan kan hamna bakom webläsarfönstret. Då går det inte att komma vidare förrän man svarat på frågan.

En annan sak du kan prova är att spara ner dokumentet till din dator innan du öppnar det. Högerklicka på länken och välj "Spara länkdokument som" (eller något liknande). Sedan öppnar du den sparade filen i Acrobat Reader/Adobe Reader.
 
Sv: Problem med .pdf

Kan det vara samma fel som i den här tråden?
Nej, det var det nog inte såg jag när jag läste lite noggrannare, men det kanske kan hjälpa lite ändå...
 
Senast ändrad:
Sv: Problem med .pdf

Tack tack! Jag tänkte att "äsch, jag startar om skiten", och när jag stängde ner alla fönster så visst låg det en fråga där!! Nu funkar det, tack igen!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur skulle ni bemöta en person, ni inte känner, på ett nytt jobb som från dag 1 börjar säga saker ironiskt till er? Började nytt jobb i...
2
Svar
39
· Visningar
3 451
Senast: Bulldoozer
·
IT & mobiler Jag har en facebook-sida för min bok/mitt författande. När jag skriver inlägg på mitt privata facebook-konto ser rutan där man skriver...
Svar
6
· Visningar
671
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 245
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Hej! Någon som fött barn, inte haft något problem men sedan flera år senare börjar läcka? Jag har visserligen inte ridit lika mkt nu som...
Svar
7
· Visningar
1 053

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Skäller på andra hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp