Problem med reklamen?

Prosit

Trådstartare
Den nya reklamen med en karta som ploppar upp i överkant av fönstret verkar ställa till det för mina webläsare. Det klickar o klickar som när jag klickar på en länk i internet explorer 8, sidan laggar och blir seg. I Firefox utan adblock låser sig hela fönstret.

Någon mer som har problem med detta?
 
Sv: Problem med reklamen?

Den nya reklamen med en karta som ploppar upp i överkant av fönstret verkar ställa till det för mina webläsare. Det klickar o klickar som när jag klickar på en länk i internet explorer 8, sidan laggar och blir seg. I Firefox utan adblock låser sig hela fönstret.

Någon mer som har problem med detta?

Japp.
Kör IE och det tickar/klickar snabbt, avbrutet. Jag trodde min hårddisk häll på att braka (innan jag insåg att ljudet kom från högtalaren).
 
Sv: Problem med reklamen?

Har samma problem i IE8, men det är tyst och fint med Google Chrome.

Ännu en anledning att byta för gott alltså...
 
Sv: Problem med reklamen?

Feta problem, hittills klassat som mest irriterande i år. Skiten ställer till det för IE Explorer 8, och jag blir fullkomligen vansinnig på klickandet!!
 
Sv: Problem med reklamen?

har IE 8 men med annonsblockering så jag har inte märkt av det, ser inte annonsen överhuvudtaget. när jag läste det här var jag bara tvungen att testa stänga av den för att kolla och den var ju helt galen! :eek: vilket hysteriskt klickande! nä, tack och lov för blockering :angel:
 
Sv: Problem med reklamen?

Har exakt samma problem, det klickar som bara den..

Tänkte just starta en tråd om det nu när jag såg den här!!
 
Sv: Problem med reklamen?

Har samma problem. VRÅLIRRITERANDE :mad:

I IE går det inte ens att skriva samtidigt för det blir nåt knas. I Mozilla går det bättre iaf, men så här kan man ju inte ha det. Hur blockar man eländet? *mutter*
 
Sv: Problem med reklamen?

Men det var det VÄRSTA! Man blir ju helt GALEN, vad är det för idiotreklam???????

*stänger genast av ljudet på datorn*
 
Sv: Problem med reklamen?

*kl*

Vad har då jag för underwebbis, jag surfar och skriver precis som vanligt, hör bara klickandet när allt laddat klart (vilket det gör lika snabbt som vnaligt, sitter visserligen på snabbt band).
 
Sv: Problem med reklamen?

Samma här. Nä, det blir inget mer buke idag om sidan ska hålla på sådär.
 
Sv: Problem med reklamen?

Jag hörde det också. Höll på att bli galen och gjorde flera virussökningar utan resultat. Sedan märkte jag att klickandet kom från högtalarna. :grin:
 
Sv: Problem med reklamen?

*kl* Skönt att det inte bara var hos mig. Trodde min dator höll på att få härdsmälta ett tag :crazy:
 
Sv: Problem med reklamen?

Hemskt ledsen för detta.
Jag har kontaktat bannerföretaget som levererar bland annat denna banner och bett dem få bort ljudet eller ta bort bannern helt.

Jag såg den här tråden först i går kväll och då jag såg svar som tydde på att ljudet nu var borta, tänkte jag att andra kanske klagat hos bannerföretaget och att de hade fixat det hela.
Såg nu att så inte verkar vara fallet, och testade själv, det är enormt enerverande.

Vill bara förtydliga att detta inte är en banner som jag själv lagt in på sidorna, utan det är en av en mängd olika som kommer från just nämnda bannerföretag.

Jag hoppas att de löser detta omgående.

Jag hoppas ni har viss förståelse för detta, och snälla blockera inte alla banners pga av detta, sidan behöver banner-inkomsterna för att fungera och vidareutvecklas.
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 537
Senast: Nahar
·
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 569
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 169
Senast: Dopy
·
Hästmänniskan Okej går rätt på sak. Igår var jag och provred 2 stycken ponnys. Både superfina i samma prisklass. Jämngamla. Första jag red var...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 125

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp