Problem med Samsungs android-keyboard

Jag har Android 9 och Chrome uppdaterades för 5 timmar sedan.
Krånglar iaf med taggning @Gunnar
Kollade nu, samma version på Chrome som du har.
 
Det går fortfarande inte att tagga användare från mobilen. Men det verkar ju vara ett fel som inte behöver åtgärdas för dom som har det.
 
Den här uppdateringen rättade en stor mängd buggar, men det kan säkert finnas en och annan kvar.

Om jag kommer ihåg rätt var det så att användartaggningen fungerade bra för de flesta men att vissa hade problem. Jag försökte då hitta en gemensam nämnare för de med problem. Som jag kommer ihåg verkade inte OS eller webbläsare vara problemet generellt utan möjligen vilket tangentbord man använder på mobilen.
Har du provat att uppdatera allt och kanske provat med ett annat tangentbord @Malin_L ?
 
Den här uppdateringen rättade en stor mängd buggar, men det kan säkert finnas en och annan kvar.

Om jag kommer ihåg rätt var det så att användartaggningen fungerade bra för de flesta men att vissa hade problem. Jag försökte då hitta en gemensam nämnare för de med problem. Som jag kommer ihåg verkade inte OS eller webbläsare vara problemet generellt utan möjligen vilket tangentbord man använder på mobilen.
Har du provat att uppdatera allt och kanske provat med ett annat tangentbord @Malin_L ?
Allt är uppdaterat och jag använder standard-tangentbordet vilket jag har gjort hela tiden.
Det var inga problem att tagga användare innan uppdateringen. Med samma telefon, operativsystem och tangentbord.
 
Det går fortfarande inte att tagga användare från mobilen. Men det verkar ju vara ett fel som inte behöver åtgärdas för dom som har det.
Den här uppdateringen rättade en stor mängd buggar, men det kan säkert finnas en och annan kvar.

Om jag kommer ihåg rätt var det så att användartaggningen fungerade bra för de flesta men att vissa hade problem. Jag försökte då hitta en gemensam nämnare för de med problem. Som jag kommer ihåg verkade inte OS eller webbläsare vara problemet generellt utan möjligen vilket tangentbord man använder på mobilen.
Har du provat att uppdatera allt och kanske provat med ett annat tangentbord @Malin_L ?
Allt är uppdaterat och jag använder standard-tangentbordet vilket jag har gjort hela tiden.
Det var inga problem att tagga användare innan uppdateringen. Med samma telefon, operativsystem och tangentbord.
Jag kan inte heller tagga, har inte ändrat på något på telefonen sedan tidigare. När jag försöker tagga och skriver t ex @Gun så blinkar hela användarnamnet fram under mindre än en sekund, dvs jag har inte en chans att hinna klicka på det.
Sitter nu vid datorn och här är det inga inga problem @Gunnar.
 
@Gunnar jag bytte tillbaka till samsungs egna tangentbord och då gör det som de andra säger. Det går helt okej att skriva @ och sedan en bokstav och så får jag fram listan med namn och klickar. Namnet kommer fram, men trycker jag på mellanslag efteråt så försvinner taggningen och kvar blir @ och bokstaven jag skrivit

Om jag taggar,och sedan klickar på taggningen innan jag trycker mellanslag,så stannar taggningen kvar. Men med mellanslag blir det @Gu
 
Då verkar vi ha ringat in problemet till att ha att göra med Samsungs tangentbord på android. Om någon annan har problem med något annat tangentbord är det bra om ni hör av er.
 
Ni som har problem, om ni klickar på kugghjulet uppe till höger i editorn så ni får den enklare editorn, fungerar taggningen då?
 
Då funkar det, men då kommer man ju inte åt nåt annat istället.
Man borde inte behöva ändra fram och tillbaka för att kunna tagga när det fungerade innan uppdateringen.
 
@Gunnar det funkar fortfarande inte med vanliga editorn. Bara när man ändrar extra. Avskyr den förenklade!! Varför ska vi behöve nöja oss med ett sämre alternativ när det är något fel i kodningen?
 
Det är ett led i att försöka få fram vad det kan bero på, utan att veta var man skall leta efter felet är det inte lätt att hitta.
Nu verkar det vara den avancerade editorn som är problemet, om det har att göra med samsungtangentbord vet jag inte eftersom alla inte svarat på om det är det de använder?
 
Det är ett led i att försöka få fram vad det kan bero på, utan att veta var man skall leta efter felet är det inte lätt att hitta.
Nu verkar det vara den avancerade editorn som är problemet, om det har att göra med samsungtangentbord vet jag inte eftersom alla inte svarat på om det är det de använder?
Jag har Samsung s7 som uppdaterades i förrgår.
 
Och sånt här strul gör helt klart att jag är mindre aktiv på forumet. Kan vara på väg att skriva något men raderar allt och struntar i det när taggningen strular.
 

Liknande trådar

Övr. Katt En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Megara tuggar sladdar och jag är rädd att...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: MJLee
·
Islandshäst En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Har du ens suttit på en islandshäst? Det...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
14 089
Senast: Hedinn
·
Samhälle En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Det kommer inte vara någon skillnad för ta om...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
16 915
Senast: Rina
·
Relationer En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Det här är inte riktigt under rätt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
21 743
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp