problem med servern??

Prosit

Trådstartare
Är det någon mer än jag som har enorma problem med bukefalos idag?? Varje gång jag ska posta ett inlägg så får jag felmeddelande. Sidan kan ej visas, server ej tillgänglig osv. Uppdaterar och uppdaterar. För några minuter sen hade jag haft 14 minuter som buke var helt dött. Det gick inte att komma in på den på nåt sätt.

Har bredbandsbolaget, men har inget problem med andra sidor.
 
Sv: problem med servern??

Japp jag oxå och det strular lite nu med :mad:
Kommer inte in på min mail heller :crazy:
 
Sv: problem med servern??

Jag kan inte heller posta nya trådar. :( Försökte både igår och idag, men det går inte. Svara på en tråd som redan ligger kan jag däremot. Vad beror detta på??
 
Sv: problem med servern??

Jag har inte haft några problem alls varken igår eller idag.
 
Sv: problem med servern??

Jag hade problem nyss.. Kom bara upp en blank sida där det stog att servern inte kunde hittas :crazy:
Tack och lov gick det över relativt snabbt, men det segar mycket ändå nu..
 
Sv: problem med servern??

Jag kan inte posta någon ny tråd, blir bara att sidan inte kan hittas. Testar jag igen blir det "Detta är en kopia av det inlägg du skickade för mindre än 5 minuter sedan" :crazy:
Fast det blir aldrig några inlägg/trådar....
 
Sv: problem med servern??

kan inte heller posta min tråd .buh
 
Sv: problem med servern??

Jag har enorma problem just nu. När jag försöker posta svar i trådar så får jag att sidan ej kan visas, försöker jag igen så säger den att meddelandet är en kopia på ett inlägg jag postat de senaste 5minuterna. Jag ger upp buke för idag. :mad:
 
Sv: problem med servern??

Jag har också haft seeeeg problem i några veckor nu - både m inlägg och att bara läsa o bläddra. Och då har jag 2 olika uppkopplingar. Både buschmodell och värsta bredband.
Allt annat funkar men inte Buke.....
 
Sv: problem med servern??

Det har varit lite till och från under dagen
 
Sv: problem med servern??

Idag är det så där seeeeegt igen. Sidan kan ej visas, nya inlägg registreras inte, man får börja om osv. Har varit så för mig nu sedan 10.45 :(
 
Sv: problem med servern??

Prosit skrev:
Idag är det så där seeeeegt igen. Sidan kan ej visas, nya inlägg registreras inte, man får börja om osv. Har varit så för mig nu sedan 10.45 :(

Kommer i vågor här...har 8 mb lina som funkar bra på alla andra sidor men just Buke idag är lite si och så. :cool:
 
Sv: problem med servern??

Samma här och jag har bara problem med buke
 
Sv: problem med servern??

Piraja skrev:
Kommer i vågor här...har 8 mb lina som funkar bra på alla andra sidor men just Buke idag är lite si och så. :cool:
Samma här. Har 10 mb lina här, o bara buke som segar. Ingen annan sida. Tar flera försök att posta svar i trådar.....
 
Sv: problem med servern??

Jag kan inte posta tråd idag. Inlägg får man skicka flera gånger innan det går. Bara problem med Buke.

När jag skickar tråd om igen får jag meddelande att jag redan skickat tråd med samma innehåll. Men tråden finns inte på sidan. Märkligt. Någon sorts fördröjning någonstans?
 
Senast ändrad:
Sv: problem med servern??

:idea: Kanske Gunnar servar servern i dag igen och rensar bort gamla trådar och annat skrymt, som ligger och dammar i bukevrårna :)
 

Liknande trådar

Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
797
Senast: bettysmatte
·
  • Artikel
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
661
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: cassina
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
11 981
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp