Problem vid svansen!

Tippie

Trådstartare
Våran kastrerade kattpojke Hugo är 7 år och har fått något på bakdelen (Typ vid "svansroten"..Eller iaf där svansen börjar). Han hade i yngre dar några tovor, nu fick han två st i somras (Fy på mig för dålig pälsvård!!). De gick inte att borsta ut och han hade sjukt ont. Vi klippte av dem... När han kom tillbaka från sitt "sommarhem" började han rycka där, och klia/slicka sig. Han har också börjat jaga svansen (han gjorde de då han var ungefär ett år ett fåtal gånger). Har de något sammanhang? Han går på låda, äter, dricker som vanligt o.sv. Han är bara lite småtjock, men de har hanvarit hela sitt liv.

Undrar verkligen vad de är!
//Tippie.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vilken dag jag haft! Blodbad!! Kopierar från min blogg helt enkelt! Klippte en återkommande klipphund dvärgpudeln Ville idag: Ja...
Svar
0
· Visningar
3 644
Senast: paradiset
·
Däggdjur Jag försöker borsta men hans päls är väldigt statisk nu så den tovar ihop varje gång jag borstar och jag har på senaste tiden gett upp...
Svar
14
· Visningar
3 225
Senast: Rizzie
·
Hästvård Har ett mycket underligt hudproblem hos min häst som jag bara måste försöka lösa. Ingen verkar förstå eller vilja förstå vad detta kan...
Svar
15
· Visningar
2 366
Senast: Alexandra_W
·
C
Övr. Djur Först måste jag berätta den glada biten: (OM DU INTE ORKAR LÄSA, MEN VILL HJÄLPA MIG MED PROBLEMET, RULLA NER!!) Min lille...
Svar
1
· Visningar
2 446
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp