Problem vid uppladdning av bilder

F

Fruentimber

Screenshot_20220904-072515_Chrome.jpg


Jag får upp detta felmeddelande när jag försöker ladda upp en bild i en tråd. Helt vanlig jpeg-bild. Fler med samma bekymmer? Det går inte alls. Denna printscreen gick dock tydligen utmärkt. :p
 
Hände mig senast igår. Upplever att det är när jag väljer bild från "alla filer". Klickar jag in mig på foton och tar (samma) bild därifrån går det hur bra som helst :confused:
Från mobil, för övrigt.
 
Hände mig senast igår. Upplever att det är när jag väljer bild från "alla filer". Klickar jag in mig på foton och tar (samma) bild därifrån går det hur bra som helst :confused:
Från mobil, för övrigt.

Också från mobil! Haha, märkligt, måste prova.
 
För mig blir det så om jag t ex väljer en bild som jag tidigare laddat upp på Instagram. Min mobil sparar då en kopia av Instagram-bilden i en särskild mapp. Om jag sedan väljer den kopian går den inte lägga upp här. Men orginalbilden går bra.
Hoppas ni fattar vad jag menar.
 
För mig blir det så om jag t ex väljer en bild som jag tidigare laddat upp på Instagram. Min mobil sparar då en kopia av Instagram-bilden i en särskild mapp. Om jag sedan väljer den kopian går den inte lägga upp här. Men orginalbilden går bra.
Hoppas ni fattar vad jag menar.

Ja, det problemet har jag också stött på många gånger, jätteirriterande. Den här bilden ligger dock i vanliga galleriet.
 
För mig blir det så om jag t ex väljer en bild som jag tidigare laddat upp på Instagram. Min mobil sparar då en kopia av Instagram-bilden i en särskild mapp. Om jag sedan väljer den kopian går den inte lägga upp här. Men orginalbilden går bra.
Hoppas ni fattar vad jag menar.
Aha, det kanske är så det är för mig med utan att jag fattat det? Eftersom jag får gå in och hämta den från kameragalleriet istället.
 
För mig blir det så om jag t ex väljer en bild som jag tidigare laddat upp på Instagram. Min mobil sparar då en kopia av Instagram-bilden i en särskild mapp. Om jag sedan väljer den kopian går den inte lägga upp här. Men orginalbilden går bra.
Hoppas ni fattar vad jag menar.

Ja! Samma för mig.
 
En Samsung, nått år gammal. :)
Ah okej. Vet inte om det ser likadant ut på din då, men på min ser det ut såhär
Screenshot_20220904-165736.png

Och ibland (men inte alltid?) måste jag klicka på knappen bilder som jag ringat in där uppe. Jag har fortfarande samma lista att välja från, men den laddar upp det rätt då i alla fall.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 373
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Jag är stolt och måste få skryta lite och eftersom ingen i vanliga livet känner till mina problem så får ni lyssna på det! Jag har...
2
Svar
20
· Visningar
1 478
Senast: Blyger
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 152
Senast: Ridinglady
·
Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
434
Senast: tessan.g
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp