problem!!!

Z

Zippa

Hej jag försöker lägga in en länk till en användar bild/flash på min hemsida men när jag tar upp min sida i webben så ser det ut så här..
Välkommen till min hemsida! Skriv till mig! Till Prickelin! <A HREF="swe2211.swf
Texten ovan funkar alltså inte ??? varför?
 
Ligger fila swe2211.swf i samme mappe som HTML-fila du linker fra? Hvis ikke må du oppgi mappenavn eller hele URLen.

Hvordan skriver du linken? Slik:
<a href="fil">linknavn</a>
Sikker på at du har husket "er på begge sider av fil? Får du opp linken i din nettleser ellers? Kan være noe feil med leserettighetene på fila (kommer ann på hvor du har hjemmesidene dine liggende, og du må styre slike rettigheter selv. Ikke alle webhotell du trenger det).
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
289
Senast: Myrten
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
8 607
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 026
Senast: Klara
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 578
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp