Bukefalos 25 år!

problem!!!

Z

Zippa

Hej jag försöker lägga in en länk till en användar bild/flash på min hemsida men när jag tar upp min sida i webben så ser det ut så här..
Välkommen till min hemsida! Skriv till mig! Till Prickelin! <A HREF="swe2211.swf
Texten ovan funkar alltså inte ??? varför?

S

spoff

Ligger fila swe2211.swf i samme mappe som HTML-fila du linker fra? Hvis ikke må du oppgi mappenavn eller hele URLen.

Hvordan skriver du linken? Slik:
<a href="fil">linknavn</a>
Sikker på at du har husket "er på begge sider av fil? Får du opp linken i din nettleser ellers? Kan være noe feil med leserettighetene på fila (kommer ann på hvor du har hjemmesidene dine liggende, og du må styre slike rettigheter selv. Ikke alle webhotell du trenger det).

Liknande trådar

Juridik&Ekonomi Så var det dags igen då. Jag får en påminnelse från ett av alla våra fraktbolag (på företaget), som kommit bort i posten eller mail. På...
Svar
5
· Visningar
582
Samhälle Jag och min bästa vän var ut till en uteservering i går, vi satt och pratade och drack någon cider och hade det bra. Fram emot...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
9 047
  • Artikel
Bukefalosnyheter Om en månad fyller denna sida 25 år. Genom åren har det ibland sagts att det var bättre förr, att användare var trevligare förr. Jag...
2
Svar
23
· Visningar
2 301
Övr.Katt Hej Buke! Jag skulle behöva tips på vad man skulle kunna sätta upp för att hindra katt från att gå ut på balkongen. Har inglasad balkong...
Svar
17
· Visningar
1 156

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2021 - del 2
  • Allmänna fodertråden

Hästrelaterat

• Pass vid avlivning
  • Födda 2017 del 3

Omröstningar