Produktmix

Kamomilla

Trådstartare
Om ni fick bestämma, vilka produkter skulle ni korsa/kombinera?

Min önskan är Crocs och Icebug.

Tänk vad underbart att kunna hoppa i sina foppor på vinterhalvåret när man "ska bara" ute utan att riskera halka då de har icebugsulor :love:
 
Om ni fick bestämma, vilka produkter skulle ni korsa/kombinera?

Min önskan är Crocs och Icebug.

Tänk vad underbart att kunna hoppa i sina foppor på vinterhalvåret när man "ska bara" ute utan att riskera halka då de har icebugsulor :love:
Stövlarna från Icebug är ju typ det. Är det kallt nog att vara halt så skulle jag nog tycka tofflor var för kallt, även om man bara ska hämta ved eller vad det nu är.
 
Om ni fick bestämma, vilka produkter skulle ni korsa/kombinera?

Min önskan är Crocs och Icebug.

Tänk vad underbart att kunna hoppa i sina foppor på vinterhalvåret när man "ska bara" ute utan att riskera halka då de har icebugsulor :love:
Gummistövlar och icebug!!! (har även skrivit till dem om det några gånger)
Tänk att kunna gå ute när det är halt och blött, utan att halka och utan att bli blöt om fötterna...
 
Om ni fick bestämma, vilka produkter skulle ni korsa/kombinera?

Min önskan är Crocs och Icebug.

Tänk vad underbart att kunna hoppa i sina foppor på vinterhalvåret när man "ska bara" ute utan att riskera halka då de har icebugsulor :love:
Jag håller helt med om det här, har halkat i alla fall en gång den här vintern när jag "bara skulle" - drog på mig ett par foppatofflor och tänkte att jag kunde hålla mig undan den värsta isen (samtidigt som unghunden kom farande bakom och sprang in i mig i knähöjd :p). Om det är barmark överallt annanstans än på uppfarten och grusvägen (där isen ligger någon vecka mer än resten), och jag bara ska hämta ved/slänga sopor/kolla till hönsen så hade jag föredragit att kunna dra på ett par foppatofflor om jag bara inte riskerar att halka.
 
När vi ändå är inne på skodon; Joe Nimble och ridstövlar! Visst att stövlarna behöver styv sula och klack, men det är väl rätt typiskt att det är ridning (och dans) där man fortfarande förutsätts presentera fysiskt i skor som på intet sätt är formade som en fot?

(Jag vet att det finns stövlar med bredare läst, men det passar inte alls oss som har smala fötter. Det jag är ute efter är en "fotform" där tårna och trampdynan har plats att jobba utan att hälen och mellanfoten glider runt...)
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
0
· Visningar
151
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
65 797
Senast: Blyger
·
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 734
Senast: Wille
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
1 725

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gårdar förr
  • Sommarföräldrar 2024
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp