Profilbild

L

loveooka

Jag kan se min profilbild på min sida, men den syns inte när jag skriver i forumen. Varför?
 
Sv: Profilbild

Profilbilden är din bild som syns på din "sida" på buke, vill du välja bild som syns när du skriver i en tråd måste du lägga till en avatarbild och det gör du genom att klicka på redigera avatar, andra länken under redigera profilbild.

Jag hoppas att jag förklarat tillräckligt bra, så du förstått, annars får du höra av dig. :)

Kram, Maya
 
Sv: Profilbild

Hej igen, jag ser att du fortfarande inte har någon avatar, så jag säjer igen hör av dig om jag förklarade för dåligt. :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hur gör man med folk man är "vän" med, men inte så himla bra kompis med på Facebook? Nån man träffat i nåt tråkigt sammanhang och...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 938
Senast: MCP
·
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 975
Senast: Daff
·
  • Artikel
Radannons I min nya bok skriver jag om synen på hästen genom årtusenden. Den har haft en viktig roll i myter och som helig varelse i kontakt med...
Svar
0
· Visningar
782
Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
717
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp