Bukefalos 28 år!

pepp

Trådstartare
Man tycker ju ofta att man ser bättre ut från ena sidan i profil. Vilken är eran bra sida?

Lägg gärna in bilder på vardera sida!

Jag t.ex ser helt annorlunda ut från vänster sida, nästan som en helt annan person!
Vågar inte lägga upp bilder först, haha, så shoot så kommer jag sen!
 
Sv: Profiler

Ett test har gjorts och visat att ens vänstra halva är den bästa sidan, detta stämmer iaf på mig och många kring mig :)
 
Sv: Profiler

Jäklar, då är jag en av få med svag vänstersida!
edit: Nej, vänstersidan var ju den bra, hahaha!
 
Senast ändrad:
Sv: Profiler

Intressant! Det stämmer då på mig också isf!.. - vänstra sidan= bäst. :p
Har inga bra bilder, men kommer kanske sen..:)
 
Sv: Profiler

Nuså!
(ursäkta snusläppen)

picture0025_521923a79606ee06f68d0c6c.jpg
:meh:

picture0023_521923a7e087c305057bd4ed.jpg


Det är som att näsan har en bättre form från vänster... har även ett sloweye som hänger på högersidan... :cautious: samt att luggen har alla sina virvlar till höger!
 
Sv: Profiler

Jag vill inte lägga ut några bilder eftersom jag verkligen avskyr min hemska profil som tack vare min gulingnäsa och manliga haka ser ut som om Stan i American Dad sprungit in i en vägg, men jag ser absolut bättre ut från vänster sida än höger. Hakan, näsan och käklinjen är finare.
 
Sv: Profiler

Enda bilden jag hittade på min profil är denna:

1013602_10151549805101172_1520662118_n.jpg


och den är nog egentligen lite förskönande. Min profil är väldigt... in your face, (:D ), tycker jag, liksom inte så graciös och kvinnlig. Men jag lär mig att gilla den lite i taget, är helt okej med den även om den har konstiga kurvor och näsan är som en skidbacke på en prästost.
 
Sv: Profiler

Jag är tyvärr ful från bägge sidorna i profil. Uppnäsa och svag käklinje med antydan till dubbelhaka är ingen höjdare från sidan ;)
Ser bäst ut snett framifrån med vänstra sidan mot kameran

/mvh rutinerad minglare ;)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Profiler

Tycker det är svårt att se så mkt profil när du fotar uppifrån sådär. Hakan blir mindre än i verkligheten, kinder och panna större osv.

Men snygg är du!
 
Sv: Profiler

Intressant teori. Jag gillar inte min profil och undviker därmed profilbilder så mycket jag kan, men några har jag hittat efter att ha gått igenom datorn, dock inte en enda från högersidan... Så jag antar att vänstersidan är den bättre ändå. :p Men vacker är den inte...

riha.jpg
 
Sv: Profiler

Jag ser inte klok ut i profil alls.
Men det är enbart pga min uppnäsa. Jag har lixom inte den lilla söta varianten av uppnäsa. Törs säga att hade jag varit rik hade jag opererat direkt.

Min bästa sida är i vänster halvprofil.
Men kollade nu och bästa profilsidan är höger.
 
Senast ändrad:
Sv: Profiler

KL

Har ingen bild från andra sidan, men jag gissar att detta är min bättre sida för när jag kollar igenom mina bilder så är de flesta tagna från den sidan (men mer snett framifrån, som tornblomma beskrivit sina bilder).
250910_3382517797431_274596996_n.jpg


Men jag har en bild som är snett framifrån, och där ser jag ut som en helt annan människa:

546979_3785269145963_1350137583_n.jpg
 
Sv: Profiler

But whyyyy?! :D Stämmer in på mig också!

Bra fråga ;) Jag läste det bara någonstans men det fanns ingen förklaring till det just där. Kanske en googling kan ge svaret! :)
Forskare tror att det handlar om att den vanstra sidan ar mer uttrycksfull, detta eftersom hoger hjarnhalva (som styr vanster kroppshalva) till stor del har hand om vara mer intensiva kanslor.
 
Sv: Profiler

Insåg att jag också bara hade bilder från vänster sida, men tog en från höger snabbt. Tycker inte det var så stor skillnad :p
(även om den från vänster inte direkt är exakt i profil)

DSCF6816_zps6fbbdff4.jpg

DSCF6838_zpscf29bada.jpg
 
Sv: Profiler

Enda bilden jag hittade på min profil är denna:

1013602_10151549805101172_1520662118_n.jpg


och den är nog egentligen lite förskönande. Min profil är väldigt... in your face, (:D ), tycker jag, liksom inte så graciös och kvinnlig. Men jag lär mig att gilla den lite i taget, är helt okej med den även om den har konstiga kurvor och näsan är som en skidbacke på en prästost.

Du är otroligt vacker!!
 
Sv: Profiler

Så hemskans mycket uppifrån är den inte tagen faktiskt :p. Men som jag skrev lite förskönande.
 

Liknande trådar

Tjatter Vill ni visa bild på eran vigselring? Förlovningsringen är i guld, helt slät. Vill ha en vigselring med en sten i. Eller ja bilden jag...
2
Svar
39
· Visningar
2 930
Senast: Bison
·
Fritid Jag ska leta efter ett hotell en vecka och har alltid använt booking.com utan några problem, men den senaste tiden har klagomålen...
Svar
10
· Visningar
719
Senast: Tuvstarr
·
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
428
Senast: Hellhound
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 620
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Valp 2024
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp