Bukefalos 28 år!

Program om vargar nu

Sv: Program om vargar nu

Jag ser på det lite halvt. Jag är mest fascinerad av mannen...:p:D Han äter iaf inte rått kött.
 
Sv: Program om vargar nu

Nej jag blev lite förvånad över att han tillagade levern och sen stoppade tillbaka den :eek:, borde inte vargarna känna att den inte är färsk?

Men vad häftigt det verkar att leva så!
 
Sv: Program om vargar nu

Jo, visst är det rätt häftigt. Fast jag kan inte riktigt tänka mig att vargarna ser honom precis som vilken varg som helst, även om han är väldigt duktig på deras språk osv.
 
Sv: Program om vargar nu

Nej jag blev lite förvånad över att han tillagade levern och sen stoppade tillbaka den :eek:, borde inte vargarna känna att den inte är färsk?

Men vad häftigt det verkar att leva så!

Jag undrade snarare , vilken varg BRYR sig om han skulle sitta brevid och äta fish n chips istället?
 
Sv: Program om vargar nu

Jag håller med dig, jag tycker att han verkar dra det lite väl långt...:crazy:
Alltså, jag menar, jag tycker vargarna borde se honom som något annat än varg oavsett, känns inte som om det går att lura dem så enkelt, genom att koka en lever och lägga tillbaks i hjorten, eller smussla in kokt kött i munnen från fickan.
 
Sv: Program om vargar nu

Haha jag håller verkligen med er, just hela grejen att han var tvungen att äta levern, för så gör ledaren, och då tillagar den och lägger tillbaka den. Nä jag tycker att han överdriver endel, men är fortfarande imponerad och tycker att det är intressant.

Vad tror ni om hans idé om hur bönderna ska skydda sin boskap? Jag tänker att vargarna efter ett tag kommer att lära sig att det inte finns någon konkurrerande flock, och då kommer dom tillbaka igen.
 
Sv: Program om vargar nu

Är det bara jag som tycker att människan är...något störd? :crazy:

Nej verkligen inte, han verkade väldigt underlig.
Tycker hela grejen var hellöjlig och äcklig. Vem vill ha hunden slickandes i munnen på en?! Och att föda upp en kull på flaska och sen kunna umgås med dem, är det så märkvärdigt egentligen?

Den svarta vargen verkade vara en himla mysig individ i vilket fall. :love:

Kul när han åkte längst ner i rangordningen. Slapp han ju steka levern och äta så mycket iallafall ;D
 
Sv: Program om vargar nu

Vad tror ni om hans idé om hur bönderna ska skydda sin boskap? Jag tänker att vargarna efter ett tag kommer att lära sig att det inte finns någon konkurrerande flock, och då kommer dom tillbaka igen.

Tror som du där :)
 
Sv: Program om vargar nu

Vad tror ni om hans idé om hur bönderna ska skydda sin boskap? Jag tänker att vargarna efter ett tag kommer att lära sig att det inte finns någon konkurrerande flock, och då kommer dom tillbaka igen.

Ja, antagligen kommer vargarna till slut på att det inte finns någon konurrerande vargflock, och återvända till gården. Men Shaun Ellis och någon forskare sa ju också att detta var i början av ett experiment och att detta var vargarnas första reaktion. Så jag tolkade det som att Shaun förväntade sig att det skulle komma andra/fler reaktioner sen. Men det var ju verkligen bra att det fungerade för bonden.
 
Sv: Program om vargar nu

Missade detta (eller, kollar aldrig på tv), men det låter ju... intressant. Någon som vet om det finns att se på nätet?
 

Liknande trådar

Övr. Djur Min granne har förlorat en katt. En stor, fin, fluffig hane. Bra jägare och ute i alla väder. Idag tog hon ut ID-hund som spårade. Den...
Svar
14
· Visningar
2 405
Senast: Soapbubble
·
Övr. Hund När jag slog på TV:en idag var det ett intressant program om räddningshundar på SVT 1. Det är ett norskt program som dels följer...
Svar
2
· Visningar
512
  • Artikel
Hästnyheter EU-kommissionen flaggar för tuffare tag mot Europas vargar och vill nu få in synpunkter från berörda i hela unionen.
Svar
0
· Visningar
252
Senast: Gunnar
·
Hoppning Hej! Undrar om någon har förslag på ett program man kan bygga hoppbanor i? Hade behövt ett då jag ansvarar för att bygga våra banor på...
Svar
0
· Visningar
640
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp