program till Arvet från Rosemond hill???

Status
Stängd för vidare inlägg.
Z

ZandraBson

Hej.
Jag håller på och spelar Arvet från Rosemond Hill. Men när jag har gjort första banan på andra spelet så stängs spelet bara av och det kommer upp någon typ av "error" ruta och sedan går det inte att fortsätta. Vet någon vad för program eller liknande som jag måste skaffa för att få det o funka???? Kan jag även kanske uppdatera någon video sak på datorn? Har läst något om det....

snälla hjälp
 
Sv: program till Arvet från Rosemond hill???

kan vara vad som helst.. vad står det på error meddelandet?
 
Sv: program till Arvet från Rosemond hill???

Tror du på fullt allvar att du får mer svar om du startar en massa trådar med samma änme?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 040
Senast: Habina
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 199
Senast: jemeni
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 469
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 402

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp