Bukefalos 28 år!

programmering..

C

Coffein_Kactuzzz

sitter här med min programmering..
skit trist.. för ja har fasnat på en uppgift.. :mad:
nån som läst programmering här?
bara interisant åp se va ni tyckte om kursen..
 
Sv: programmering..

Det finns grymt många olika programmeringskurser och programspråk. Vad är det du läser?
 
Sv: programmering..

Jag har läst 10p Java + att programmering ingår i många av våra projektarbeten (läser systemvetenskap).
Jag tycker väl det är sådär halvkul, jag har svårt för att bygga upp koden från grunden, däremot är jag riktigt duktig på att felsöka andras kod och rätta den :smirk:
 
Sv: programmering..

Kanske ska tillägga ifall någon är intresserad att de kurser jag läst som programmering ingår i är "Introduktion till systemvetenskapligt tänkande och objektorientering" samt "Objektorienterad systemutveckling" som i sin tur ingår i Informatik A...
Läser på Mittuniversitetet.
 
Sv: programmering..

jag läser "Programmeringsteknik" på teknisk högskola. en mkt skojig kurs, sitter nu och spelar ett labyrint-spel som jag har gjort och imorgon ska jag göra ett "snake"-spel :p
 
Sv: programmering..

Läste det oxå, tyckte att det var så tråkigt så jag slutade.... Var nog inte tillräckligt motiverad för att börja plugga igen...
 
Sv: programmering..

Inte än, men ska läsa i höst... har dock en del förkunskaper, så det lär nog inte bli alltför svårt :p
 
Sv: programmering..

Om du läser programmering A på gymnasienivå så utgår jag ifrån att det är C/C++ ?
Och isåfall så jo, jag har läst kursen, tyckte att den var bra. Bra upplägg i boken, gör man allt i tur och ordning så är det inga problem att förstå.
Sen hade jag väl ett försprång eftersom jag kunde BASIC sen innan...
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 267
Skola & Jobb Hej! Jag har pluggat heltid på universitet 2 år och har nu påbörjat sista året. Har alltså 120 hp då jag är i fas med allting. Jag läste...
Svar
3
· Visningar
457
Senast: Manji
·
Skola & Jobb Hej, jag har varit arbetslös nu ett bra tag och känner mig värdelös som aldrig får nåt riktigt jobb. För 3 år sen läste ja till...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 623
Senast: escodobe
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 851
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp