Bukefalos 28 år!

Propavan+alkohol?

Fille

Trådstartare
Drack en cider förut, 33 cl 4,5% alkohol. Kanske vid 18. Kom nyss på att jag skulle behöva ta en propavan ikväll efter tre sömnlösa nätter, bör ta den ca halv åtta för att inte bli groggy imorgon på jobbet. Är det något jag nu bör undvika att ta eller går det ändå? Gärna snabbt svar:)
 
Det är aldrig bra att blanda tabletter med alkohol och särskilt inte lugnande/sömnmedicin, MEN, en liten burk cider som du tog för en och en halvtimme sedan kan knappast göra någon större skada enligt mig.
 
Jo man ska inte blanda alkohol och detta men en sån liten cider för så pass länge sen är ingen fara.
Hade nog varit värre efter ett par groggar eller en vinare
 
Jag överlevde;) sov som en stock från tio över åtta tills att klockan ringde halv sex! Så nu känner jag mig lite mera utvilad:)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 738
Senast: Lhas
·
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 299
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Behöver akut hjälp! Vi har köpt en valp (8 veckor, storpudel) som vi bara har haft några dagar men det visade sig direkt när vi fick...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
15 452
Senast: Pudelägare
·
Skola & Jobb Eftersom buke är mitt orakel hoppas jag på bra svar från folket. Har hamnat i en lite knepig situation och jag vet inte riktigt vilken...
2 3
Svar
52
· Visningar
8 547
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dejtingtråden del 37
  • Var vill vi bo?
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp