Bukefalos 28 år!

Proteq Flu

Sv: Proteq Flu

Haha, okej, jag är verkligen REJÄLT handikappad... :crazy: Då har min underbara vetierinär vaccinerat mot det i början på detta året, alltså inom tidsgränsen, iaf :love:

(Förstår om folk tycker att jag är lite efter som inte har full koll på det här, men skaffade en foderhäst (och inte en egen) just för att ha en "ägare" som kunde hjälpa till med sånahär saker.
Tyvärr försvann ägaren någon vecka efter att jag fått hästen, och jag fick inte tag på henne på ett år, så därför fick jag lita på att veterinären hade koll på allt när jag bad honom att ordna allt som kunde behövas för hästen. Och det hade han tydligen :) )
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Kvarka är en fruktad sjukdom med utbredd spridning både här i Sverige och utomlands. Forskare har med hjälp av DNA-tester tittat på hur...
Svar
0
· Visningar
484
Senast: Gunnar
·
Hästvård Hejsan, Jag klippte min häst i september, ja brukar klippa henne och pälsen brukar inte växa super snabbt men nu har den verkligen inte...
Svar
1
· Visningar
564
Senast: Grazing
·
Hästvård Min häst står på klinik med opererat öga efter att ha petat in en pinne i det. Det är femte gången hon lyckas skada ögat, dock första...
Svar
11
· Visningar
742
Senast: Elo
·
Foder & Strö Tyvärr måste jag skicka efter hösilage i 300-250/kg balar från annan del av Sverige pgav årets dåliga skörd. Har hittat nytt på annons...
Svar
0
· Visningar
454
Senast: Plantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp