PROTESTERA !!!!!!!!!!

Länken lättare så ;)

usch fy fan i helvete om man får säga så.. vilka jävla männikspr det finns alltså!
 
man ska inte döma, men människor som sysslar med detta borde hängas i sina egna inälvor!!!! (kom direkt från hjärtat..)

Folk som är så urbota korkade att de inte kan förstå att djur inte får ut något i njutning av detta kan man lika gärna lobotomera... För mig är dessa människor sak samma som de som går runt och skär hästar, de förtjänar inte livet...

Ska genast ta tag i detta!!

//E
 
fy fan vad vidrigt! :mad: Jävla sjuka människor önskar bara att de själva kunde få lida och känna vad de plågar de stackars djuren för!
Har skivit under protetslistan, hoppas att många mer gör det.
 
Så nu har jag också protesterat! Fy F*N vad hemskt d är! Jag trodde det fanns en lag mot det redan men inte! :mad:
 
Gå in och läs tråden som handlar om djursex på senior... ska man skratta eller gråta? :cry:
 
För ett par år sedan hade vi en snubbe här som förgrep sig på ston, första hand små ponnyer. Polisen kunde inte göra något. Men det slutade med att han var tvungen att flytta. :devil:
För han var förföljd hela tiden. Man turades om att hålla koll på honom....... det var det enda som man kunde göra.
Tragiskt :(
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har märkt att jag rätt ofta läser om onödiga saker. T.ex. nyss i en lokal fac*bookgrupp frågade nån om tips på boende för äldre/dementa...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 335
Senast: cambodia
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 354
Övr. Barn Mest nyfiken. Jag blev nyss tillfrågad av en flyktigt bekant om jag skulle kunna tänka mig att komma över och prata med hennes...
Svar
18
· Visningar
1 446
Senast: Sel
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
788
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp