Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

prova galopp?

P

paljett

vet nån om nåt läger el kurs el stall där man kan prova galopp? Helst där man kan låna häst där.

N

Ninniw

Sv: prova galopp?

paljett skrev:
vet nån om nåt läger el kurs el stall där man kan prova galopp? Helst där man kan låna häst där.

går du in på www.unggalopp.se så hittar du bland annat information om galopp kurser som skall hållas i sommar, om projektet "galopp på ridskola" och massa annat!

N

Ninniw

Sv: prova galopp?

Menar förståss www.unggalopp.nu !!! :o
Går du in där hittar du alla de av galoppförbundet finansierade/delvis finansierade kurser och programverksamhet. Även Belldale och UngJägersro finns det länkar till.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5537 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Artikel
Dagbok Passar nog bäst i dagbok ändå... Hur gör man för att orka vara en så bra person som man egentligen skulle vilja vara? Både generellt...
Svar
8
· Visningar
363
Hästvård Hej! Jag undrar lite om en häst reagerar i en framkota, är det samma sak som kotledsinflammation då? Eller kan det vara nåt annat? Att...
Svar
6
· Visningar
421
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
1 960
Hästvård Hej! Vi har varit på hältutredning med min ena ponny och hon fick behandling för inflammation i BÅDA kotlederna OCH hovlederna fram...
Svar
14
· Visningar
839

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Ledsen hund
  • Hundgårdar

Hästrelaterat

Omröstningar