Prova på att ha ett kognitivt funktionshinder

Måste säga att Asperger-filtret var lite överdrivet, iallafall för mig (har Asperger och ADHD), har aldrig sett en sån där ruta/moln mitt i. :confused: Synd att det inte gick att ha två filter samtidigt.
Orkade inte kolla igenom hela, fick alla rätt på frågorna när jag körde utan filter fastän jag inte läst igenom texten... :D
 
Jag var så störd av rösterna (i ofiltrerat läge) att jag öht inte klarade av att ta in information om att man skulle skriva svar...

Jag presterade inte så bra i skolmiljö.
 
Jag vet inte varför, men jag får det inte att funka. Måste tydligen ha shockwave flash, vilket jag har, så jag vet i tusan. Varken firefox eller crome vill riktigt.
 
Om man har chrome måste man tillåta plugin-program. Firefox vet jag inte, kanske samma sak där.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 921
Senast: Yrsel
·
Kropp & Själ Ett sånt fantastiskt initiativ! www.omgyes.com Jag hade fått upp reklam från OMG Yes i mitt FB flöde men inte funderat mer på det...
Svar
8
· Visningar
1 883
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Jag ska iväg och ta massa prover, jag litar på läkaren såklart. Men det hade varit intressant ändå att veta vad dessa Prover står för/...
Svar
8
· Visningar
1 426
Senast: MM
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
31 565
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp