NiNi

Trådstartare
Är det någon här som vet var man kan få tag på en provdocka med "flyttbara" tuttar? Har en med "fasta" tuttar:angel: men ska sy ett plagg till en person som har sina hängande lite längre ner:angel:.
Jag har ställt in alla mått rätt. Det är bara bysthöjden som jag inte kan reglera. Finns det sådana provdockor eller har ni någon lösning på problemet. Tacksam för svar. NiNi
 
Sv: Provdocka

Jag har ingen aning egentligen men jag fick en idé!

Vore det inte enklast med en helt bröstlös docka... då kunde du låna en BH av den du syr till och stoppa efter behag... borde väl passa då! Eller är det en jätteknasig tanke?
 
Sv: Provdocka

Jag har ingen aning egentligen men jag fick en idé!

Vore det inte enklast med en helt bröstlös docka... då kunde du låna en BH av den du syr till och stoppa efter behag... borde väl passa då! Eller är det en jätteknasig tanke?

Åh, det tycker jag låter som en utmärkt idé! :idea:

Hade jag aldrig kommit på. :D
 
Sv: Provdocka

Jättesmart! Min docka har ju tyvärr "fasta tuttar" och den var rätt dyr då den är ställbar men jag ska kolla om man inte kan göra någon liten modifiering. Tack för tipset
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 278
Skola & Jobb Jag har nu jobbat på förskola i 6 månader och älskar det, och jag vill utbilda mig så att jag kan få fast jobb och inte bara lite timmar...
2
Svar
33
· Visningar
1 553
Övr. Hund Hej! Har en Sankt Bernhard på ca 3,5 år. Han är rätt stökig av sig och har varit det mer eller mindre hela sitt liv men nu senaste...
Svar
12
· Visningar
1 238
Senast: Human
·
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
40 136
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp