Pruta på mässan?!!

C

chrisse

Är det någon som gjort det?

Jag kan tänka mig att det inte funkar här i sverige men typ på söndagen när de flesta håller på och packar ihop...

Eller kan man pruta på globen-mässan? :D :o
 
Jag också. Framför allt brukar man ju kunna få "något mer på köpet" om man handlar något dyrare. Att de slänger med en grimma, eller ett grimskaft, en påse hästgodis eller liknande! :D
 
jag prutade på et hästtäcke när jag var på globen förra året, precis som du sa var det på söndagen då alla höll på att plocka ihop.. Fick ner det 50kr iaf :p
 
åh nice!

dom kanske snackar ihop sig på kvällarna och så pekar dom "där kommer den där chrisse igen, va stenhård hon vill pruta"... :crazy: :D
 
Prutat och prutat :o :crazy:
På scandinavium i våras hittade jag ett väldigt fint schabrak jag ville ha. Och då sa dem sådär lite snabbt att det kostade 250 spänn. Var där och kollade flera gånger (visste inte vilken storlek jag skulle ha). Tillslut så gick jag iallafall dit och skulle köpa det och då ville de ha 398 spänn :o
Då sa jag: Men ni sa ju 250 till mej innan. Kostar det så mycket så köper jag det inte...*hård ska man vara* :crazy: :devil: :angel:
Försäljaren: Okej då du får det för 250, säg det inte till nån bara... :D
 
åhh vad smaart!! Ska gå runt till alla och säga "men ni sa ju X kr igår ju?"
Haha skitbra :bow:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Nästa helg ska vi sannolikt hämta hem en ny familjemedlem, en omplacering av en 9-årig ragdoll. Jag och min man har gått i kattplaner...
2
Svar
36
· Visningar
2 019
Senast: MJLee
·
  • Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Coras star
·
Utrustning Hej Alla duktiga, kloka och snälla hästmänniskor som finns här på forumet! Nu vill jag ha råd av någon som provat bägge hacken på samma...
Svar
1
· Visningar
728
Anläggning Har en relativt liten beteshage till mina hästar på ca 1ha som jag tycker växter riktigt dåligt och jag skulle behöva lägga på någon...
Svar
10
· Visningar
842

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Inspiration sökes: Dop-present
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Kämpa på

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp