Psykiatrin igen = ekorrhjulet

Status
Stängd för vidare inlägg.
De vill göra en utredning igen för att se om jag har ptsd/något annat fast en psykolog redan utrett mig och kommit fram till att jag har ptsd.

Jag orkar fan inte.

VILL de att jag ska ta mitt liv så de blir av med mig eller vad i helvete är det med dem?!

OBS! Har inga akuta planer, har skrivit till jourhavande präst och försöker även hitta alternativ hjälp så det är ingen akut fara. Är bara väldigt ledsen, ångestig och besviken ikväll.
 

Har fått tid för den där utredningen. Känns lite bättre nu men förväntar mig inte att få nån bra hjälp.
 
Funderar på om jag ska skriva ner lite mer info till psykologmötet. Har 2,5 sida, och det är bara om mina symtom. Behöver skriva om mina trauman också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte skapa ngt anonymt konto. Jag är INTE akut självmordsbenägen så ingen behöver ringa polisen på mig. Mitt ex låter mig inte...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 129
Senast: tanten
·
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 723
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 460
Senast: karl_h
·
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 324
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp