Publik våg

SaraXX

Trådstartare
Var kan man väga sig?
Jag väger mig inte, ser ingen poäng med det. Det är nog 7 år eller så om jag bortser från hos barnmorska under graviditeten. Men nu skulle jag fylla i vikten i en app och då började jag fundera, går det att väga sig någonstans?
 
Jag brukar väldigt ofta ställa mig på pallvågarna på olika företag när jag är å lastar/lossar, de är väldigt exakta.
Men de är inte "publika" ur den meningen förvisso, men jobbar man på ett företag som har en så kan det vara ett alternativ. :)
 
Vi var inne på ett badhus förra sommaren som hade en våg i omklädningsrummet. Mindre lämpligt kan jag tycka :confused:, men det är väl i alla fall ett tips. Många träningsanläggningar har säkert en våg för invägning vid närmare eftertanke.
 
Vi var inne på ett badhus förra sommaren som hade en våg i omklädningsrummet. Mindre lämpligt kan jag tycka :confused:, men det är väl i alla fall ett tips. Många träningsanläggningar har säkert en våg för invägning vid närmare eftertanke.
Jag får för mig att det har blivit mindre vanligt på sådana ställen. Har inte sett en våg på Friskis på länge tex. Inte badhus heller.
 
Min förra vc hade en våg i väntrummet. Vet inte om det är vanligt.

En gång när jag var på Clas Ohlson så vägde jag mig där. :up: De hade några på golvet som man fick prova.
 
Jag får för mig att det har blivit mindre vanligt på sådana ställen. Har inte sett en våg på Friskis på länge tex. Inte badhus heller.

Jag hoppas det! Har aldrig sett någon på "vårt" badhus så jag blev så förvånad!

Jag tänker mig att ställen som Friskis till exempel har en, men förhoppningsvis inte öppet i omklädningsrummet utan mer att en instruktör kan plocka fram ifall man ber om det och att det kan erbjudas invägning vid till exempel ett första möte med PT.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Så jag håller på att flytta min pension som ligger hos Skandia som min tidigare arbetsgivare betalade in. Jag började med detta i höstas...
Svar
14
· Visningar
1 025
Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
328
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 522
Senast: hastflicka
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
3 914
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp