Pullarträns

Alice.Å

Trådstartare
Hej!
Funderar på att köpa ett pullarträns då jag tycker att det är så sjukt snyggt haha;). Men min häst är varken stark eller drar.
Kan ett pullarträns påverka negativt?
Vill även höra lite för och nackdelar:)

Om jag inte ska köpa ett pullarträns, vilket tycker ni då att jag ska köpa? (Inga jättepriser nu haha)
 
Hej!
Funderar på att köpa ett pullarträns då jag tycker att det är så sjukt snyggt haha;). Men min häst är varken stark eller drar.
Kan ett pullarträns påverka negativt?
Vill även höra lite för och nackdelar:)

Om jag inte ska köpa ett pullarträns, vilket tycker ni då att jag ska köpa? (Inga jättepriser nu haha)

Köp ett , spänn in det rätt så det varken sitter för högt eller för långt ner.
 
Jag personligen anser att nosgrimma inte behövs alls så frågan blir egentligen om din häst behöver en nosgrimma. Om inte så spänn din pullarnosgrimma löst men inte så löst att det blir obekvämt för hästen och var glad över ditt snygga huvudlag. Om du bedömer att hästen behöver nosgrimma så fundera på varför den behöver det.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
297
Senast: liiinnea
·
Fordon Jag och min man funderar lite på om vi ska köpa en mopedbil som komplement till våran bil (minibuss så ingen man gärna kör i stan med)...
Svar
5
· Visningar
462
Senast: Fetaost
·
Utrustning God kväll! Min kompis har en häst på fodervärdsavtal. Ägaren bor långt bort. Min kompis är en skogsmulle ryttare och inte av den...
2
Svar
20
· Visningar
1 733
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 292
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Boräntorna
  • Vilka poddar lyssnar du på?
  • Konstigt simsätt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp