Punktlista och länkar

Snubbelfot

Trådstartare
Jag har sökt, men inte hittat svar...

...på om funktionerna för att enkelt skapa punktlista (eller numrerad lista), samt för att infoga länk (läs: göra klickbar länk av ett ord i löptexten i ett inlägg) tagits bort eller bara fått så annorlunda skepnad att jag inte hittar dem?
 
Infoga länk har jag också saknat.
När jag nyss hade lärt mig använda den istället för att få hela länkadressen i texten.
Undrar om den är borta eller om det är jag som är knäpp och inte hittar den?
 
Just nu fungerar inga av symbolerna när jag skriver eller ser på svarsrutan i trådarna. Symbolen för smilies finns men är inte klickbar. Symbolerna för att lägga in citat finns inte alls.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 268
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Min hyresvärd (Poseidon) har renoverat alla förråd i källaren. Flyttfirman som de anlitade för att packa och magasinera allt har orsakat...
Svar
19
· Visningar
1 580
Senast: lindaf
·
Övr. Djur Har postat innan om vår sjuka hamster som haft alla möjliga problem som en hamster kan råka ut för typ. Krokiga tänder som behövts...
Svar
1
· Visningar
724
Senast: Lyan
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 440
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring - igen
  • Kattbilder #9
  • Trixtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp