#puppychallange

R

Raderad medlem 94602

En liten spinnoff på tenyearchallange. Nu är ju 10 år lite mycket för en hund så jag tänkte valp vs vuxen får duga.

Här är Skägget. 2013 vs 2019 :)

PhotoGrid_1547766396900.jpg
 
Hur gör ni för att lägga upp två bilder eller fler? Jag får direkt upp ett meddelande att jag endast får lägga upp en bild :(. Det är från datorn jag försöker lägga upp.
 
Hur gör ni för att lägga upp två bilder eller fler? Jag får direkt upp ett meddelande att jag endast får lägga upp en bild :(. Det är från datorn jag försöker lägga upp.
Du kan bara lägga upp en bild i taget från datorn. Lägger du in via länk kan du lägga in fler.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 475
Senast: Mabuse
·
Hundhälsa Min valp som nu är 7 månader upplever jag som väldigt åksjuk. Vi har inte åkt så mkt men varje gång så kräks han och dreglar som jag vet...
Svar
9
· Visningar
492
Senast: Ginne
·
Övr. Hund Jag funderar lite över försäkring. Jag har individuella försäkringar på mitt gäng nu, men funderar på om man ska gå över på...
2
Svar
32
· Visningar
1 841
Senast: AraSlei
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 439
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vem hjälper hjälparen?
  • Trött och arg
  • Strejk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp