Bukefalos 28 år!

Qunniy Buzz eller Bugaboo Bee?

Brandgul

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av de vagnarna? Vad tycker ni om dem?

Hur är liggläget för de vagnarna?

Jag har inte kommit iväg för att titta på någon av dem live, så jag vet inte riktigt hur de fungerar... (Inte med liggdel till Buzzen)

Finns det någon annan vagn som ni skulle rekomendera som är lätt, har svängbara hjul och ska passa för shopping eller att fingå på asfalt.

Sonen är 4 månader nu och det kanske är för tidigt att byta bort liggvagnen? Han HATAR att ligga och jag avskyr att lyfta en tung vagn i och ur bilen samt att släpa runt vagnen inne på affärer. Idag gnölade till och med min sambo över att vår vagn är klumpig när vi var och åt lunch. Så det går kanske snabbare än vad jag först trodde att byta vagn :p
 
Sv: Qunniy Buzz eller Bugaboo Bee?

Jag vill ha en bee definitivt, tror inte buzzen har ryggstöd som går att förlänga! Ett vanligt sulky problem är just korta i ryggen. men även om min far i USA kan köpa en där och ta med hit så är 3500 kr som den kostar där mycket pengar även om den har grymt andrahandsvärde. Får se om jag vinner på lotto eller nåt...

Buzzen har väl inte sådan bra heltäckande sufflett heller?
 
Sv: Qunniy Buzz eller Bugaboo Bee?

Jag har jättedålig koll... Jag tror att vi ska åka in till en affär och kolla in Bugaboon direkt jag ätit frukost :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp