Bukefalos 28 år!

Rabbit Rabbit

Fresubin

Trådstartare
Jag är ute efter en rabbit vibrator. Jag har en som jag haft i flera år, som jag verkligen älskat. Nu har den sagt upp sig och börjat låta väldigt oroväckande, så det är nog dags för en ny. Även om jag har älskat den så är det några saker jag skulle önska att den kunde.

Jag vill ha en rabbit som har många vibrationslägen och flera olika styrka på klitorisvibratorn. Jag vill att staven roterar med kulor eller liknande, och rörelsen får gärna vara ganska "stor" för på den vibratorn jag har så känns knappt kulorna, och staven får gärna svänga runt lite om ni förstår hur jag menar.

Vibrationen på klitorisvibratorn måste komma upp till mycket stark då jag vill ha mycket stimulans emellanåt.
Sen hade jag verkligen föredragit om den gick att använda i duschen, det kan inte min nuvarande och det hade vart trevligt ibland.

Jag vill ha kvalite, minst 500 kr men som mest 900 kanske.

Några förslag? :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 314
Senast: jemeni
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 498
Hundavel & Ras Jag vill ha en hund. Jag känner det som att jag varje dag går miste om något i och med att jag inte har hund... Så jag hoppas att jag...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 802
Senast: Takire
·
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
38 757
Senast: scizofren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp