Rabiesvaccinationer

Red_Chili

Trådstartare
Jag har tänkt rabiesvaccinera mina två damer. Vad jag förstått så kan det skilja en del i pris beroende på var man vaccinerar?
Hur mycket kan det skilja och hur mycket brukar det kosta ungefär per hund?

(och om någon sedan har tips på billigt ställe i Sthlm-området får ni gärna skicka pm)
 
Sv: Rabiesvaccinationer

Jag har betalt 390 kr per spruta för min tik. Jag har inte gjort blodprovet än så det vet jag inte vad det kostar men jag räknar med runt en tusenlapp.
 
Sv: Rabiesvaccinationer

370 har jag betalat, sen var det någon hundring för själva passet om jag inte minns fel.
 
Sv: Rabiesvaccinationer

Första sprutan kostade 440 kr om jag inte minns fel och andra sprutan kostade 460, sen vaccinerar somliga med Litasin (mycket osäker på stavning) som man tydligen behöver i vissa länder. Är även det två sprutior som man brukar ta i samband med rabies, kostar 260 kr st eller något liknande. Blodprovet tar vi i november ungefär och kostar väl runt 1200 kr har jag för mig. Nu bor vi i Göteborg, tror att storstäderna är mycket dyrare än småstäderna, vad tror ni?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min tik på ett och ett halvt år har precis haft sitt andra löp och är nu även skendräktig för andra gången. Vi hade från början inte...
Svar
17
· Visningar
2 438
Senast: attheedge
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 484
Senast: Jeps
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 280
Senast: ptr
·
Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 040

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp