Racesafe vs CRW säkerhetsväst

ako

Trådstartare
Tja vad tycker ni, passform, smidighet, hållbarhet? Tänker då på CRW Ares som ju till utseendet påminner en del om Racesafe.
 
Kan bara svara utifrån vad dottern tycker. Köpte CRWs först åt henne men den tryckte för mycket på bröstkorgen. Panelen som är innanför dragkedjan blev lindom för tjock och tryckte. Många andra märken hade liknande utformning så det har blivit begagnade RaceSafe efter det och dottern är helnöjd. Är inne på tredje RaceSafe nu då hon har växt och behövt större storlek.
 
  • Gilla
Reactions: ako
Jeg har ikke hatt crw, men jeg har hatt andre racesafe kopier, og å få en racesafe var himmelvidd forskjell. Som å gå fra å ligge på gulvet til å få en madrass.
 
  • Gilla
Reactions: ako

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Svar
1
· Visningar
479
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 094
Senast: JennyLz
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
823
Senast: Kristall10
·
Utrustning Ny säkerhetsväst ska inhandlas. Då jag vill pröva i butik finns det två märken jag främst tittar på: - Racesafe - Outlyne Av bilderna...
Svar
7
· Visningar
867
Senast: Cavallo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Min diskmaskin
  • GVFÖ 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp