racing liniment + omslag??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare dr.pepper
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 835
D

dr.pepper

vad händer om man sätterracing liniment(röda flaskan)och bandagerar sen? tänkte åka ivä o tävla och först sättalinoimentet och sen lindor eller transport skydd. blistrar det eller är det lungt?

Sv: racing liniment + omslag??

det kan man inte veta innan, normalt sätt så brukar det inte bli blistereffekt, men jag hade inte tagit risken... Får du blister effekt kan du ju glömma att tävla

Varför vill du linimenta innan? Är det inte bättre efter?

Sv: racing liniment + omslag??

värmande och muskelmjukande. därför tänkte jag linimentera innan men är rorolig för jag har juhellre helaben som är skyddade än attåka utan lindor /skydd.

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 855
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
2 440
Senast: Mkb
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för... 69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 527
Senast: Habina
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då... 2
Svar
23
· Visningar
5 972
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCX
  • Äta lax som stått framme?
  • Recept på valnötstårta?

Hund, Katt, Andra Djur