Rädda mig från denna layout

kolblakkur

Trådstartare
Blir galen på Word! Sedan jag läste en klasskamrats dokument så har den hakat upp sig på en layout som jag avskyr! Jag vill att det ska vara de vanliga marginalerna som det alltid har varit, och att det är tydliga sidor, inte bara ett streck över. Som det är nu så börjar textinmatningen högst upp på sidan, vilket jag absolut inte vill. Har klickat runt som en dåre men får inte rätt på det och nu är det dags att börja skriva b-uppsats :banghead:
Kan någon hjälpa mig?
 

Bifogade filer

  • wordhelvete.jpg
    wordhelvete.jpg
    57,9 KB · Visningar: 165
Det verkar ha löst sig! Använde mig av universitets mall för framsida och den hade rätt inställningar :)
 
Om du får problemet igen så ställ dig över strecket som visar den nya sidan så kan du den vägen få fram ett mellanrum mellan sidorna samt marginalerna (iallafall i min urgamla version)
/Shaggy som råkade trycka bort mellanrummet och slet sitt hår innan hon insåg hur lätt det var att återställa.
 
Om du får problemet igen så ställ dig över strecket som visar den nya sidan så kan du den vägen få fram ett mellanrum mellan sidorna samt marginalerna (iallafall i min urgamla version)
/Shaggy som råkade trycka bort mellanrummet och slet sitt hår innan hon insåg hur lätt det var att återställa.
Jaaaaaaaaaaaa :heartheart:heartheart:heartheart:heartheart:heart
 

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 461
Senast: fejko
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 720
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 188
  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 333
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp