Bukefalos 28 år!

Radera allt från MicroSD i mobil?

Mim

Trådstartare
Har köpt ny mobil efter snart två år med min gamla. Inte självvalt utan den har gett upp. :meh:

Kopplade mobilen med datorn och flyttade alla foton och annat som jag vill spara från både mobilens interna minne och minneskortet, när jag flyttat allt jag vill ha så är minnes kortet fortfarande till en tredjedel fullt.

Det är olika mappar, de flesta är tomma men en del annat är sånt som jag inte kan öppna på min dator, program saknas eller stöds inte...
.android_secure
.bookmark_thumb
.mmsyscache
.quickoffice
_nero_sync
rssreader

Det är en del av det som finns på minnet och min fråga är;
Kan jag radera allt på detta MicroSD innan jag sätter in det i min nya mobil eller är det vissa saker som man måste ha kvar, som fungerar som ngn slags drivrutin eller ngt??

Är inte helt oteknisk egentligen men jag känner att detta är ngt jag aldrig behövt tänka på tidigare så det är väl bäst att fråga Buke innan man gör ett misstag. ;)
 
Jag har det kopplat till datorn. Det är där jag ser att det är ledigt 1,47 av 1,83.
 
Jag har raderat allt på minneskort utan problem. Dock inte sånt som jag använt i telefon, men det borde ju vara sak samma.
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 246
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Jag har behövt en ny jobbdator länge nu men inte kommit till skott. Jag har fått tips om ett par datorer som skulle kunna vara något för...
Svar
3
· Visningar
490
Senast: Snubbelfot
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
33 158
Senast: cirkus
·
Relationer jag och min man har haft våra motgångar men hänger ändå ihop, vi har snart klarat av två år som föräldrar. Även om det varit med nöd och...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
17 556
Senast: rutans
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Insektsspray
  • Föl 2020
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp