raderade min ljudenhet ..

Comatose

Trådstartare
.. och det var ju inte så lyckat! Var kan man ladda hem en ny? Försöker söka på microsoft downloadsida, men hittar inget. Är "ljudenhet" fel ord, är det liksom för ospecifikt? Hjälp! :crazy:

Sv: raderade min ljudenhet ..

Lite ospecifikt ja. Vad gjorde du egentligen? Tog bort enheten i enhetshanteraren? Isf borde drivrutinerna installeras om automatiskt nästa omstart. Avinstallerade det via någon genväg/något program? Isf bör du installera om hela paketet. Borde ha det på någon skiva till datorn, eller går det förstås att ladda ner. Varifrån beror dock på vad det är för ljudkort du har.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: fejko
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 699
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 156
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Ny fråga - i anledning av ny hund. Vi spenderar julloven i Tandådalen i vår säsongsuppställda husvagn. Vid tiden för det stora helvetet...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: SaraMara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka