Rådi på jobbet!

Gabbi

Trådstartare
Fick mina första bilder av Rådi på jobbet, där hon hänger hela dagarna.

IMG_0076.jpg

Här är hon med chefen och chefens pappas hund Zally.

IMG_0074.jpg

Rådi känner sig allsmäktig, men nådig inför den 8-månaders valpen.

IMG_0075.jpg

Halloj?
 
Sv: Rådi på jobbet!

Men alltså, när blev hon så stor? :eek: Tycker det är alldeles nyss man såg ulliga, luddiga valpbilder på henne. :p
 
Sv: Rådi på jobbet!

Åhh har du också turen att ha med hunden på jobbet? Jobbar på äldreboende och min bichon är alltid med kan ju säga att han är den mest uppskattade anställda där :)
 
Sv: Rådi på jobbet!

Jag har också turen att få ha med hunden, så skönt! Om förmiddagarna ligger hon mest och sover, sen kommer säljarna och skämmer bort henne med uppmärksamhet. :)

Ja hon leker med chefens hund också på förmiddagarna.
 
Sv: Rådi på jobbet!

Satt och tänkte "jäklar vad hennes chef ser bekant ut" tills jag kom på var du jobbar :rofl:

Väldigt söt vovva du har
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 220
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Hur skulle ni bemöta en person, ni inte känner, på ett nytt jobb som från dag 1 börjar säga saker ironiskt till er? Började nytt jobb i...
2
Svar
39
· Visningar
3 366
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Hejsan mitt namn är wael albordaini. Jag skriver till dig då jag vill ha hjälp med ett ärende, de är nämligen så att de har...
2
Svar
24
· Visningar
3 641
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 201
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp