Radiostyrda bilar - en djungel

californication

Trådstartare
Jag behöver hjälp!

Jag har bestämt mig för att köpa en radiostyrd bil till mannen i födelsedagspresent. Han har flera gånger nämnt att han vill ha en sån och han älskar leksaker. Men nu när jag kikar så inser jag ju att det är en djungel! :eek:

Jag har satt mitt tak vid 1500:- ca och det är väl ungefär så mycket som jag har som preferens..

Vad skall man tänka på? Jag vet ju inte vad han vill ha! Och det han nog inte ens själv. Jag tänker mig att hög fart = roligt. Typ. Att den skall hålla längre än 3 min att köras innan batteriet tar slut. Men vad är egentligen normalt? Är alla vattentäta för att köras i vattenpöl eller regn, eller måste man kika på det specifikt?

Hjälp!! :banghead: :arghh:
 
Gillar han att skruva eller vill han bara köra?
Ska den vara metanol eller eldriven?
kommer han köra på asfalt eller gräs?
 
Gillar han att skruva eller vill han bara köra?
Ska den vara metanol eller eldriven?
kommer han köra på asfalt eller gräs?

Han är inte den händigaste jag har träffat ;) så den får gärna vara "körklar". Definitivt mer köra än skruva!
Metanol hade jag ingen aning om att den kunde gå på. :angel: El känns ju smidigast.
Gärna bägge, men framförallt asfalt. :D
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 066
Senast: Magiana
·
Hästhantering Vet att vissa här har följt alla (skräck)historier om min häst genom åren och, well, här kommer en till. Och ja, det är som vanligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
7 730
Senast: Cornelius
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 357
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp