Räcker 100/100?

SaraXX

Trådstartare
Har nytt abonnemang på fibern. Jag har haft 250/250 länge men har från idag 100/100. Mest belastning är om jag sitter i zoom-möte och barnen (2 st) streamar på varsin enhet. Vad har ni och hur funkar det?

Sen är det ju routern som kan sinka hastigheten också, jag funderar på att skaffa en sladd att ha utifall att. Men routern är i samma rum som två av datorerna iaf.

Någon insatt som kan gissa om det räcker?
 
Vi har 100/100 och jag spelar mycket datorspel samtidigt som sambon streamar film + att vi har övervakningskameror som också går på wifi, det är inga som helst problem och räcker gott och väl. En väldigt stor del av alla privatkonsumenter betalar för betydligt mer uppkoppling än de egentligen behöver.
 
Vi har 100/100 och jag spelar mycket datorspel samtidigt som sambon streamar film + att vi har övervakningskameror som också går på wifi, det är inga som helst problem och räcker gott och väl. En väldigt stor del av alla privatkonsumenter betalar för betydligt mer uppkoppling än de egentligen behöver.
Tack, det låter ju bra.
 
Håller med 100/100 räcker mer än väl, särskilt om ni inte är fler som delar på linan. En hel del beror ju också på datorkapaciteten. Jag har 100/100 och aldrig upplevt att det laggar även när jag kräver en hel del (ej gaming dock). Inte heller vid zoom eller teams, särskilt som jag kör trådat till en desktop.
 
Vi har 100/100 och dessutom begränsat av att det är trådlöst. Två som jobbar hemma, ser på TV och spel samtidigt. Aldrig märkt av någon begränsning pga av bandbredd.
 

Liknande trådar

J
Övr. Hund hej! Såhär ligger det till: Vi har en schäferhane på 3,5 år, vi har något år nu pratat om att skaff en hund till, men det har...
Svar
13
· Visningar
1 046
Senast: Duvan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp