Räcker 5 Mbit/s?

Lillagoajag

Trådstartare
Ja, denna djungel av abonnemang...

Jag kollar facebook, väder, busstidtabeller, buke, twitter, mail osv. Inte alls mkt youtube (typ max 1 video/månad) eller liknande. Räcker 5 mbit/s som hastighet då?

/Lillagoajag som just nu tycker det borde finnas ETT och endast ett abonnemang.
 
Sv: Räcker 5 Mbit/s?

Jag skulle säga att det räcker för detta utan tvekan. Ska du däremot streama filmer (och kanske även musik?) så finns risken att det kommer buffra tills du blir galen, men det verkar du ju inte göra så 5mbit/s borde passa dig :)

Jag har 10mbit/s nu och då kan jag streama filmer utan några problem, har också varit nere på 0,5mbit/s och det är ett öde som ingen förtjänar :p
 
Sv: Räcker 5 Mbit/s?

Jag har 2Mbit och streamar både musik och film utan några som helst problem.
 

Liknande trådar

Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 113
Senast: AbCdE
·
Skola & Jobb hej. funderar lite jobbrelaterat o vill kolla med er bukare fall ni har några kloka inputs ☺️. är situationen jag varit sjukskriven...
Svar
6
· Visningar
1 652
Senast: vtok
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 532
Hästmänniskan Behöver egentligen bara skriva av mig lite... Att det ska vara så svårt att hitta rätt stall som inhyrning. Skriver ”rätt”, för många...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 852
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp