Räddningsdroppar!

Hela grejen bygger på att du skall tro på dem,annars funkar det inte.
 
Hmm uttryckte mig kanske felaktigt, är ju ingen expert eller utbildad i detta område. :o
Men menade som du förklarade :cool:

//Elisabeth
 
Ok det förklarar ju varför det inte blev någon större effekt. Men det finns inga som är lite så där allmänt då till det mesta? MEn om man vill ha för tex aggresivitet hur hittar man det då och var? Jag tror jag köpte mina från signum salutis men jag är inte säker det är ett tag sedan nu.
 
vet inte då det inte "syns" på individen på utsidan..det syns inte i ögonen eller så, inte som att den är drogad, utan bara lugnare och hetsar inte upp sig för olika saker eller blir nervös....utan är bara som vanligt...men ett par timmar skulle jag tippa på ....
 
dom tas ut "intuitivt" av folk som kan detta med dropparna, det är lite samma där som med homeopatmedel...olika för olika individer........ett set innhåller 38 olika medel som man kan blanda efter behov....
 

Liknande trådar

Övr. Hund Lite frågor om ensamhetsträning/upplägg :) Jag tänkte hur många timmar din hund i snitt är ensam på en vecka? Är den ensam eller med...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 476
Hästvård Jag försöker googla men hittar inte svar på frågan... Efter att hästen fått sin årsvaccination, hur lång tid behöver det gå innan man...
Svar
4
· Visningar
589
Senast: Sirap
·
Foder & Strö Jag vet att det finns 1000 liknande trådar. Tro mig när jag säger att jag läst de allra flesta. Men… Tycker att detta är så svårt och...
Svar
4
· Visningar
720
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
609
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp