Räknare utan reklam

M

Magdalena

Jag gör hemsidan åt mitt företag och undrar hur i hela friden jag fixar dit en räknare utan att få med reklam.
 
Ehum, vad menar du? Den ligger på en server på ett webföretag, jag laddar upp via ftp.
 
Det är (hoppas jag inte blir totalsågad av någon som vet bättre nu) servern som håller koll på besökarna. När man använder en räknare med reklam så håller de ordning på antalet åt en (i.e de lagrar det någonstans mha koden man lägger in på sin sida).

Eftersom du har din sida på ett webföretag så bör servern hålla koll, eller kunna hålla koll, på antalet besökare. Har de inte någon hjälpdel för sina kunder, där kanske de förklarar hur du kan göra?
 
Det har de säkert :D Får ringa dit på måndag och höra.
Tack!
 
Kolla deras websida först. Och som sagt det kommer säkert någon och berättar en jättesmart och enkel lösning snart. :)
 
Ah suck, man kan logga in, men TROR du jag har lösenordet här hemma... måste vänta till måndag. Men det är väl lika bra att göra det på betald tid förstås.
 

Liknande trådar

Tjatter Då jag tänkte kolla på facebook så kom det direkt upp info från Meta. "Välj om du accepterar att vi använder din info till annonser...
Svar
2
· Visningar
193
Senast: Shaggy
·
Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
1 047
Senast: Blyger
·
Hemmet Jag har börjat få upp en massa reklam för hållbara blombuketter. Både torkade buketter som ska hålla i minst 6 månader, och lite...
Svar
17
· Visningar
662
Hemmet Vi är två långhåringar i hushållet som tappar massa hår hela tiden och hur ofta jag än försöker ta och fånga upp drivorna som samlas...
Svar
2
· Visningar
347
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp