Räknare utan reklam

M

Magdalena

Jag gör hemsidan åt mitt företag och undrar hur i hela friden jag fixar dit en räknare utan att få med reklam.
 
Ehum, vad menar du? Den ligger på en server på ett webföretag, jag laddar upp via ftp.
 
Det är (hoppas jag inte blir totalsågad av någon som vet bättre nu) servern som håller koll på besökarna. När man använder en räknare med reklam så håller de ordning på antalet åt en (i.e de lagrar det någonstans mha koden man lägger in på sin sida).

Eftersom du har din sida på ett webföretag så bör servern hålla koll, eller kunna hålla koll, på antalet besökare. Har de inte någon hjälpdel för sina kunder, där kanske de förklarar hur du kan göra?
 
Det har de säkert :D Får ringa dit på måndag och höra.
Tack!
 
Kolla deras websida först. Och som sagt det kommer säkert någon och berättar en jättesmart och enkel lösning snart. :)
 
Ah suck, man kan logga in, men TROR du jag har lösenordet här hemma... måste vänta till måndag. Men det är väl lika bra att göra det på betald tid förstås.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har börjat få upp en massa reklam för hållbara blombuketter. Både torkade buketter som ska hålla i minst 6 månader, och lite...
Svar
17
· Visningar
637
Kropp & Själ Jag ska inte åka till USA om deras dasspapper är så uselt så det är en grej att man blir ren i röva när man använder det.
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 205
Senast: Murphy
·
Hemmet Två frågor. 1. Någon som använder bakmaskin för att få hembakat färskt bröd till frukost? Hur fungerar det? Blir det bra bröd i dem...
Svar
17
· Visningar
777
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Var hos husläkaren i veckan och blev uppmanad att vaccinera mig mot bältros. Jag har sett reklam på tv att om man är över 60 år så...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 419
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp